bolest zad

Bolest zad může významně ovlivnit každodenní život i pracovní výkon. Naše přístupy se zaměřují jak na prevenci, tak na řešení akutní bolesti zad. Nabízíme komplexní péči, která zahrnuje diagnostiku, individuální léčebné plány a terapeutické procedury jako masáže, abychom zajistili nejen úlevu od bolesti, ale také podporu dlouhodobého zdraví a pohybové funkce. Naším cílem je pomoci pacientům vrátit se k aktivnímu a bezbolestnému životu. V případě vážnějšího problému s pohybovým aparátem vás odkážeme na kompetentní odborníky.

objednejte se
Tělo a zdraví
Bolest zad

Záda znovu v rovnováze

S bolestí zad se během života setká až 80 % populace, avšak jen část z nich se rozhodne problém řešit. Jakmile záda bolí – a nezáleží, zda se jedná o ztuhlou šíji nebo ostrou bolest v kříži –je přirozené hledat rychlou úlevu. Bolest omezuje, znepříjemňuje běžné fungování a zároveň poukazuje na to, že zádové svaly jsou buď přetížené, nebo naopak oslabené. Zdraví zad tkví především v každodenních návycích i prevenci, která pomáhá udržet zádové i krční svaly v rovnováze.

Zbavte se svalového napětí

Masáže patří k nejstarším nástrojům k léčbě bolesti, ztuhlých svalů i kloubů. Přináší okamžitou úlevu a z dlouhodobého hlediska tvoří nedílnou součást preventivní léčby.

Uvolnění zádových svalů a regenerace

S regenerací namožených svalů, ztuhlých po náročné fyzické námaze či sportovním výkonu, pomůže sportovní masáž. Dynamické a intenzivní masážní tahy pronikají hluboko do zádových svalů, kde zvyšují prokrvení tkání a zmírňují bolest.

Klasické i sportovní masáže

Masáž mnoho lidí vnímá jako nadstandard, na který pomyslí až ve chvíli, kdy je trápí bolest krční páteře či zad. Ve skutečnosti jde však o velmi příjemnou a účinnou proceduru s celou řadou zdravotních benefitů.

k masážím
mladý muž při masáži na lehátku

Ztuhlá šíje a krční páteř

Dlouhé sezení u počítače či stresové období může zanechat následky v podobě ztuhlých krčních svalů, ramen a šíje. Dopřejte si masáž, která kombinuje fyzioterapeutické a relaxační techniky a soustředí se na odhalení spouštěčů bolesti, tzv. triggerpointů.

Bolest beder, kříže a spodních zad

Sužuje vás bolest v oblasti beder? Není divu – bedra pomáhají držet hlavu i trup ve vzpřímené poloze a současně přenáší váhu do končetin. Snadno se přetíží, a to zejména dlouhým sezením i stáním. Bolest spodních zad při menstruaci pomohou zmírnit vitamínové infuze obohacené o hořčík, který má protikřečový účinek.

Co způsobuje bolest zad?

Bolest zad mají z velké části na svědomí každodenní zlozvyky jako špatné držení těla nebo třeba sezení ve sklíčené pozici. Správná postura je zkrátka základem zdravých zad. Páteř se bez dostatečné svalové podpory začne bortit, což poté vede k bolesti.

Akutní bolest zad

Samostatnou kapitolu pak tvoří akutní bolest z důvodu ústřelu (náhlá křeč zejména v bedrech) či vyhřeznuté nebo vyklenuté ploténky. Správné určení diagnózy je nezbytné, stejně tak jako utišení akutních příznaků a zahájení cílené fyzioterapeutické léčby. I s tím vám v RP CLINIC pomůžeme.

objednejte se

Proč RP CLINIC?

ikona ruky se srdíčkem značící zdravotní péči

mimořádná péče v luxusních prostorách

Nadstandardní péče, diskrétnost i přátelský přístup jsou jedny z mnoha důvodů, proč se se k nám klienti rádi vrací.

ikona ženského těla a květiny značící krásu

DŮRAZ NA
PŘIROZENOST
A OSOBITOST

Umíme vyslechnout vaše přání, ale zároveň zdůraznit vaši přirozenou krásu.

ikona zubního křesla značící péči

MODERNÍ
VYBAVENÍ
KLINIKY

Dosahovat viditelných a účinných výsledků by nebylo možné bez moderních technologií a špičkově vybaveného zázemí.

ikona ženské tváře se stetoskopem značící lékaře

ELITNÍ
TÝM
LÉKAŘŮ

Pečovat o vás budou ti nejlepší lékaři z oboru, za jejichž znalostmi a know-how stojí vedoucí lékařka MUDr. Věra Terzijská.

Jak se k nám dostanete

Od stanice Náměstí Republiky je to k nám 200 m (asi 2 minuty) pěšky ulicí Na Poříčí.