špatná imunita
a celkové zdraví

Špatná imunita není jen drobným problémem - je to zásadní otázka, která může mít hluboký dopad na vaše celkové zdraví a kvalitu života. Slabý imunitní systém znamená, že vaše tělo není schopné účinně bojovat proti infekcím a nemocem, což vás činí náchylnějšími k častým a možná i vážnějším zdravotním problémům. Od nepřetržité únavy a neustálých nachlazení až po vážnější zdravotní stavy – slabá imunita může ovlivnit každý aspekt vašeho života. Přístrojová lymfodrenáž a lymfatická masáž jsou klíčové pro podporu odstraňování toxinů z těla, zatímco vitamínové infuze a kyslíková terapie posilují vaši imunitu a zlepšují celkové zdraví. Tyto procedury, společně s pečlivým dodržováním zdravého životního stylu, mohou významně zlepšit vaši imunitu a pomoci vám vést plnohodnotnější a zdravější život.

objednejte se na konzultaci
Estetická medicína
Špatná imunita a celkové zdraví

Posilněte imunitu, zlepšete kvalitu vlasů a pokožky

Vitamíny a minerály mají zásadní vliv na kvalitu našich vlasů, kožní problémy i imunitní systém. Tou nejspolehlivější formou, jak tělu rychle dodat látky, které potřebuje, jsou infuzní terapie.

k infuzím
mladá žena si užívá infuzi v pohodlném křesle

Lymfatická masáž

Napadlo vás někdy, že chronická únava a celkové oslabení těla doprovázené pocity těžkých nohou, může být příčinou zpomaleného lymfatického systému?

k lymfatické masáži
mladý muž při masáži na lehátku

Zvítězte v boji s křečemi

Silná ostrá bolest, která může trvat jen pár sekund, ale naprosto vás paralyzuje. Viníkem bývá hořčík. Zjistěte, jak ho účině a rychle doplnit.

ke křečím
žena trpící bolestí břicha leží na pohovce

Kyslíková terapie na dýchací obtíže, stres, migrény

Kyslík očišťuje plíce i celý organismus, podporuje imunitu a zvyšuje energii i psychickou pohodu. Zjistěte, čím vám oxygenoterapie prospěje a proč ji zařadit i jako prevenci.

ke kyslíkové terapii
mladá s žena s hadičkami v nose při kyslíkové terapii