zápach
z úst

Zápach z úst může být nepříjemným problémem, který ovlivňuje vaše sebevědomí a sociální interakce. Čistý a zdravý úsměv je prostě klíčový pro vaši pohodu. Nabízíme komplexní péči, které začíná vstupní prohlídkou zubů, během které identifikujeme možné příčiny. Následuje zevrubná dentální hygiena, případně paradontologické vyšetření. Pro řešení zubních problémů provádíme bezbolestné ošetření a využíváme specializované rentgenové vyšetření pro důkladnou diagnostiku. Pokud se jedná o parodontologické problémy, naši odborníci vám poskytnou speciální dentální hygienu zaměřenou právě na paradontózu. A nezapomínáme ani na prevenci prostřednictvím pravidelných prohlídek. S námi můžete mít jistotu, že se váš zápach z úst dostane pod kontrolu a že vaše zuby budou v péči zkušených a empatických lékařů.

Zápach z úst

Dentální hygiena

Zjistěte, proč pouhé čištění zubů 2× denně nestačí, a jak vám pravidelné profesionální čištění může zachránit zuby i peněženku.

k dentální hygieně

Vstupní vyšetření zubů

Najít dobrého zubaře s lidským přístupem a vysokou kvalitou práce nemusí být takový problém, jak se na první pohled zdá.

k vyšetření zubů

Zanedbaná ústní hygiena znamená v dospělosti mnohem víc, než jen zvýšenou kazivost zubů. Krvácení dásní, zápach z úst i obnažené zubní krčky, to vše směřuje ke strašákovi jménem parodontóza. Jak se onemocnění projevuje a v čem spočívá parodontická léčba?

k léčbě parodontózy

Preventivní zubní prohlídka

Zdraví i vzhled vašich zubů odráží především to, kolik péče jim celý život věnujete. Chodit pravidelně na preventivní prohlídky je přitom minimum, které můžete pro zuby udělat.

k prevenci