zápach
z úst

Zápach z úst může mít mnoho příčin, ve většině případů se ale jeho původ skrývá v ústech. Problém zásadně ovlivňuje sebevědomí, a i když si ho nejste vědomi, jeho následky nezanechávají dobrý dojem ani v lidech ve vašem okolí. Pro navrácení zdravého úsměvu i pocitu pohody je však potřeba jít hlouběji, žvýkačky ani ústní voda záležitost nevyřeší. Komplexní péče začíná vstupním vyšetřením – jedině tak dokážeme identifikovat příčinu a doporučit vám optimální postup léčby. Získejte kontrolu nad špatným dechem v rukou empatických a profesionálních lékařů, kteří jsou připraveni vám diskrétně pomoci.

Zápach z úst

Co klienty nejčastěji trápí?

• symbol kontraindikace

Narušená sebedůvěra – při nezdárném usilování o odstranění problému může narůstat frustrace, která sráží vnímání své vlastní osoby.

• symbol kontraindikace

Diskomfort ve společnosti – při kontaktu s druhými lidmi je běžné zažívat diskomfort.

• symbol kontraindikace

Nevědomí – taktní upozornění od blízkého člověka se může významně dotknout vaší psychiky.

Sebevědomí je klíčem k osobním i pracovním úspěchům, a především k budování naplňujících vztahů. Objednáním se na vstupní prohlídku začínáte měnit věci k lepšímu.

Co může způsobovat zápach z úst?

Zápach z úst, odborně halitóza, může být samozřejmě spjatá i s dalšími onemocněními, například se zánětem nosohltanu, cukrovkou či žaludečními obtížemi. Když pomineme krátkodobý zápach způsobený aromatickými potravinami nebo třeba nedostatkem slin vlivem kouření, pak je na vině převážně špatná ústní hygiena. Důsledkem zanedbání může být nejen zubní kaz, ale později také zánět dásní.

O to větší význam má prevence, jejíž součástí by měla být i pravidelná návštěva dentální hygieny. Eliminace nánosů bakterií a zubního kamene je jedním ze způsobů, jak zápachu i pozdějším komplikacím účinně předejít. U pacientů s parodontologickými problémy dentální hygienu přizpůsobujeme individuálním potřebám.

Dentální hygiena

Zjistěte, proč pouhé čištění zubů 2× denně nestačí, a jak vám pravidelné profesionální čištění může zachránit zuby i peněženku.

k dentální hygieně

V RP CLINIC řešíme zápach z úst komplexně

• Vstupní vyšetření.
  • Diagnostika.
  • Návrh vhodné léčby.
  • Dentální hygiena a navazující ošetření.
  • Důraz na prevenci.
objednejte se na vstupní vyšetření

Na co se připravit?

Řešení zápachu z úst se liší v závislosti na výsledcích vstupní prohlídky – vždy se zaměřujeme nejprve na nalezení příčiny problému. Zevrubná dentální hygiena tak může být doplněná parodontologickým vyšetřením, samozřejmostí je také pořízení rentgenových snímků. Při jakémkoliv zubním ošetřením si můžete vybrat z několika druhů anestezie,což nám umožňuje provést i ty nejnáročnější úkony zcela bezbolestně. Ani bojácnější pacienti proto nemusí mít z ničeho strach. Naši milí lékaři vám celý proces léčby ochotně vysvětlí a zodpoví jakékoliv otázky.

prozkoumat možnosti bezbolestného ošetření

Jak na prevenci zápachu z úst

Asi netřeba zdůrazňovat, jak významnou roli má prevence a dostatečná zubní hygiena. Ta zahrnuje alespoň 2× ročně absolvování preventivní prohlídky u zubaře a současně návštěvu dentální hygieny. Nejen klasický, ale i mezizubní kartáček, patří do svědomité domácí péče o chrup.

preventivní zubní prohlídka

Proč RP CLINIC?

ikona ruky se srdíčkem značící zdravotní péči

mimořádná péče v luxusních prostorách

Nadstandardní péče, diskrétnost i přátelský přístup jsou jedny z mnoha důvodů, proč se se k nám klienti rádi vrací.

ikona ženského těla a květiny značící krásu

DŮRAZ NA
PŘIROZENOST
A OSOBITOST

Umíme vyslechnout vaše přání, ale zároveň zdůraznit vaši přirozenou krásu.

ikona zubního křesla značící péči

MODERNÍ
VYBAVENÍ
KLINIKY

Dosahovat viditelných a účinných výsledků by nebylo možné bez moderních technologií a špičkově vybaveného zázemí.

ikona ženské tváře se stetoskopem značící lékaře

ELITNÍ
TÝM
LÉKAŘŮ

Pečovat o vás budou ti nejlepší lékaři z oboru, za jejichž znalostmi a know-how stojí vedoucí lékařka MUDr. Věra Terzijská.

Jak se k nám dostanete

Od stanice Náměstí Republiky je to k nám 200 m (asi 2 minuty) pěšky ulicí Na Poříčí.